شنبه, 6 مرداد 1403
  • ساعت : ۰۸:۵۹
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ 
  • کد خبر : ۳۱۱۲
🟨 اهدای زمین جهت ساخت مركز بهداشت منطقه غربی شهر توسط خیر چغادكی.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی چغادک مهندس علی زارعی در آیین تخریب و آوار برداری ملک اهدا شده عنوان نمود : یکی از دغدغه های مدیریت شهری و درخواست به حق شهروندان ساخت مرکز بهداشت در محله غربی شهر بود که با پیگیری مستمر و اهدا زمین از طرف خیر بزرگوار جناب آقای حیدری محقق میگردد.

بسمه تعالی
شهردار چغادک خبر داد
🟨 اهدای زمین جهت ساخت مرکز بهداشت منطقه غربی شهر توسط خیر چغادکی.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی چغادک مهندس علی زارعی در آیین تخریب و آوار برداری ملک اهدا شده عنوان  نمود :  یکی  از دغدغه های مدیریت شهری و درخواست به حق  شهروندان ساخت مرکز بهداشت در محله غربی شهر بود که با پیگیری مستمر و اهدا زمین از طرف خیر بزرگوار جناب آقای حیدری محقق میگردد.
:: وی در خصوص جانمایی و اختصاص زمین برای احداث این مرکز درمانی گفت: امکان دسترسی سهل و آسان شهروندان منطقه غربی به این مرکز و همچنین پیشگیری از معضلات ترافیکی و شهری  از دغدغه‌های مدیریت شهری و مجموعه شورای شهر بود که در نهایت اهدا زمین  در این محدوده شهر  جهت ساخت مرکز بهداشت  اختصاص یافت تا قابل دسترسی آسان برای شهروندان  باشد.
شهردار چغادک با بیان اینکه انجام فعالیت های خیر خواهانه در حوزه بهداشت و درمان به سبب تاثیر مثبت آن به طور قطع موجب تحول در نظام سلامت شهر می شود. وی همچنین افزود: از تمام شهروندان که همیشه در کنار مجموعه مدیریت شهری  بوده و در خیلی از مسایل یاری رسان  ما بوده اند تشکر و قدردانی کرده و امیدواریم همیشه شاهد توسعه سلامت در شهر چغادک باشیم.
#شهردار_چغادک
#شهرداری چغادک
# مرکز بهداشت محله غربی
___________________
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر چغادک

::اخبار خدماتی ، اجرایی ، فرهنگی شهرداری چغادک را از
-کانال جلوه تلاش شهرداری چغادک  در واتساپ و روبکا دنبال کنید
واتساپ:point_down: https://chat.whatsapp.com/Gz1Jjope28r6EZfPupBow3          https://rubika.ir/shahrdarichoghadak    
شماره سامانه پیام کوتاه:point_down: شهرداری  ٣٠٠٠٠٢٢٢١٢٠                                                            ━━--------------

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0